Lapsille suunnattua tukea pitäisi lisätä

Tuotantoyhtiö Aito Media on lahjoittanut monena vuotena joululahjarahat SOS-Lapsikylälle. Toimitusjohtaja Ilkka Hynninen ja luova johtaja Eero Hietala toteavat, ettei rakkaus jakaudu tasaisesti. SOS-Lapsikylän toiminnan tukemisen kautta yritys voi auttaa lasten hädässä.

1. Miksi valitsitte juuri SOS-Lapsikylän lahjoituskohteeksi?

SOS-Lapsikylä tekee tärkeää työtä vaikeassa asemassa olevien lasten hyväksi. SOS-Lapsikylällä on hyvä maine, ja voimme luottaa, että tuki menee perille. 

2. Mitä lasten, nuorten ja perheiden tukeminen merkitsee teille?

Perhe on yhteiskunnan peruselementti ja sen pitäisi tarjota lapsille turvaa ja rakkautta. Kuten tiedämme, lapset eivät voi itse valita perhettään. Siksi rakkaus ei jakaudu tasaisesti. SOS-Lapsikylä paikkaa tätä surullista epäkohtaa. 

3. Mistä olette erityisesti huolissanne niin Suomessa kuin maailmallakin?

Lasten hätä lisääntyy maailmassa. Meidän kaikkien pitää näinä aikoina lisätä lapsille suunnattua tukea erityisesti hyviksi koeteltujen väylien kautta. 

4. Mitä Aito Media saa hyväntekeväisyyteen lahjoittamisesta?

Tuskin Aito Media saa hyväntekeväisyyteen lahjoittamisesta muuta kuin tunteen velvollisuuden osittaisesta täyttämisestä. Toki mainitsemme joulutervehdyksissämme, että olemme ohjanneet joululahjoihin varatut rahat tähän tarkoitukseen.

5. Millaisista asioista Aito Mediassa muodostuu hyvä joulumieli?

Siitä, jos voimme katsoa menneeseen vuoteen ja todeta, ettemme ole tehneet maailmasta ainakaan entistä huonompaa paikkaa. Ehkä olemme jopa onnistuneet jossakin hyvässä.

Teksti: Johanna Pelto-Timperi 

Aito Media on yksi maamme suurimmista tuotantoyhtiöistä, joka tuottaa vuosittain yli 200 tuntia viihdyttävää ohjelmistoa suomalaisille televisiokanaville ja kansainväliseen levitykseen.